Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-08-2018, 18:04 door Anoniem

Door linux4: Door Tha Cleaner: Door Anoniem: Ziggo en Vodafone hebben buiten de abonnees om besloten één inlog systeem voor klanten met een Vodafone abonnement in te voeren. Echter nu blijkt dat veel klanten met zo'n gecombineerd abonnement niet meer bij Ziggo bij hun abonnementsgegevens kunnen komen. Noch van Webcare een groep medewerkers van Ziggo die op hun forum over technische problemen aanspreekbaar zijn, noch van de helpdesk komt enige duidelijkheid over de oorzaak, en duur van dit probleem. Wil je hiermee een klagen en dus een klacht indienen? Want dit heeft vrij weinig met security te maken. Zeker niet zoals je topic geschreven is. Het is nu gewoon even je gal spuwen.... Mee eens, klagen bij Ziggo/Vodafone, hebben ze hun eigen fora voor. Heeft niets met security en/of privacy te maken. Niet mee eens, want het overgrote deel van de Ziggo klanten logt nooit of zelden in, en als ze nu dit onderwerp lezen, gaan ze zeker proberen of het hen wel lukt. Of er sprake is van een inbreuk op de privacy van ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha