Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-08-2018, 10:30 door Anoniem

Of er sprake is van een inbreuk op de privacy van de klanten van Ziggo, door hun gegevens zonder enige communicatie met de klanten samen te voegen met de inloggegevens van Vodafone lijkt mij niet het exclusieve beoordelingsrecht van de personen achter de twee voorgaande reacties.De openingstpost spreekt hier helemaal niet over. Daarnaast kan dit ook gewoon naast elkaar draaien zonder dat er gevens direct zichtbaar zijn. Nog afgezien het tegenwoordig 1 bedrijf is. De laatste quote is de opmerking waarin de stelling geponeerd dat u niet over het exclusieve beoordelingsrecht beschikt om voor al die andere bezoekers te bepalen wat hier onder een klacht of schending van de privacy mag worden verstaan. U beantwoord die opmerking niet. Vaststaat dat het inloggen bij Ziggo nogal verwarrend is geworden voor de klanten die ook een Vodafone abonnement hebben, en die nu zoals de laatste stand van zaken schijnt te zijn, alleen nog maar kunnen inloggen door in hun browser de optie cookies van derden of indirecte ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha