Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-08-2018, 14:20 door Anoniem

Door Anoniem: Uit het artikel op te maken, bestaan er al "best practices"; richtlijnen waaraan de medewerk(st)er zich ook niet aan heeft gehouden. Iemand die daar lak aan heeft, hecht aan een melding of waarschuwing ook niet veel waarde. Althans, dat denk ik. Er zijn nogal wat "best practices" waarin zo weinig inzicht verwerkt is in wat voor fouten mensen makkelijk maken dat ze in de praktijk niet zo best zijn. Mensen doen de meest simpele dingen verkeerd als ze op het verkeerde moment afgeleid worden, denk maar aan al die e-mails waar Cc in plaats van Bcc is gebruikt. Het probleem daarbij is niet dat mensen laks zijn of niet doorhebben wat de juiste optie is, het probleem is dat mensen hun eigen en elkaars kunnen beoordelen vanuit de gedachte dat ze ongestoord iets kunnen doen en bijzonder slecht in de gaten hebben hoe makkelijk de meest onbenullige dingen mis gaan als die concentratie op het verkeerde moment wordt verstoord. Als best practices, maar ook bijvoorbeeld user interfaces, daar geen rekening ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha