Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-08-2018, 14:09 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Een beetje telefoonbedrijf heeft een alarmering voor ongebruikelijk hoge kosten met tijdelijke afsluiting. Jammer dat het telefoonbedrijf niet genoemd wordt anders zou mijn advies zijn: allemaal wegwezen daar. Inderdaad als particulier telecom consument kan je normaal gemakkelijk een verbruikslimiet instellen in euro van bijv.€25, €50, €75, €100, €200. Bij overschrijding van het maandelijks ingesteld budget krijg je al een 1ste sms of e-mailbericht als verwittiging en als er nog meer overschrijding is volgt er dan een 2de verwittiging sms of e-mail bij bijv. €50 extra enz. Zo kan je zulke toch op pure fraude gebaseerde mega telecom rekeningen vermijden. Niet alleen als particulier hoor, we hebben hier op het werk 2 verschillende providers en allebei doen ze dit. (waarschuwen als er ineens veel meer dan normaal verbruikt wordt op een bepaald account) Die lui zijn ook niet gek. Ze weten dat er waarschijnlijk een onaangename discussie en een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha