Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-08-2018, 16:39 door Anoniem

Oh die kende ik al! Ik dacht dat dit gewoon een "gebruikersvriendelijkheidfeature" was die door domme ontwerpers die de materie niet begrijpen erin gebouwd was. Ik ging er vanuit dat dit ook wel disabled kon worden in de configuratie. Verder nooit tot op de bodem uitgezocht hoe dat werkte. Maar kennelijk is nu toegegeven dat het wel een lek is? (hoe werkt dit: als je voor het eerst inlogt op een account waar 2nd factor op is aangegeven maar nog niet gebruikt, dan vraagt ie zelf aan je wat het telefoonnummer is waarop ie je moet bellen! daar kun je dan een willekeurig nummer op invullen en daar word je op gebeld. dus dat kan gewoon je eigen telefoon zijn en dan is die hele 2nd factor waardeloos. mijn reactie naar de dumbo die over dit soort dingen adviseert hier is dat je dat natuurlijk alleen als beheerder moet kunnen instellen maar ja dat rolt zo lastig uit he?)

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha