Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-08-2018, 10:15 door Anoniem

Door Anoniem: Ik zou echt de provider aansprakelijk stellen. hoezo dat? Er wordt hier veel richting provider gewezen maar niemand weet wat de afspraken tussen het bedrijf en de provider zijn. Misschien was er eerst wel een bellimiet en zijn ze er een aantal keer tegen aan gekomen en hebben ze het laten verwijderen. Buiten dat zijn ze zelf verantwoordelijk voor de beveiliging van hun eigen telefooncentrale. Misschien geen fail2ban gebruikt of zwakke extensie wachtwoorden? Of was de centrale voor buitenaf benaderbaar. Ga jij ook de woningbouw aansprakelijk stellen als jij je voordeur open laat staan of de sleutel onder de mat neerlegt en op vakantie gaat en terugkomt en je huis is leeg? Ik vind de reacties hier soms zo kort door de bocht terwijl er nergens details staan over hoe het precies gebeurd is en wat de afspraken met de provider waren.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha