Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-08-2018, 14:59 door Anoniem

Door Briolet: Door Anoniem: Door Anoniem: Ik zou echt de provider aansprakelijk stellen. hoezo dat?… … Ga jij ook de woningbouw aansprakelijk stellen als jij je voordeur open laat staan of de sleutel onder de mat neerlegt en op vakantie gaat en terugkomt en je huis is leeg?. In het geval van de telco bedrijven zijn de eerste schakels wel serieus, maar de laatste niet. Ik vind dat de laatste telco, die blijkbaar klanten met die een betaallijn heeft, niet controleert ook moet bloeden. Die laatste telco weet na een paar klachten wel dat zijn klant die lijn voor oplichting gebruikt. En echt bloeden hoeft die laatste telco ook niet als hij zijn zaakjes in orde heeft. Hj kan gewoon nalaten die dubieuze klant uit te betalen. Dit is niet te doen. als de klant welke zijn centrale blijkbaar niet goed genoeg heeft Door Briolet: Door Anoniem: Door Anoniem: Ik zou echt de provider aansprakelijk stellen. hoezo dat?… … Ga jij ook de woningbouw aansprakelijk stellen als jij je voordeur open laat staan of de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha