Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-08-2018, 11:10 door Anoniem

Het is heel simpel. Zet zo'n telco op een zwarte lijst zodat ze na veelvuldig misbruik helemaal geen telefoonverkeer doorverbonden krijgen. Pak dat vooral groots en internationaal aan, dan letten dergelijke bedrijven wel op met wie ze zaken doen. Het is zo simpel, dat met deze aanpak *alle* providers op de zwarte lijst terecht zouden komen, waardoor je niet kunt bellen. Immers gaat het om klanten van telco's, die te kwader trouw zijn. Niet telco's zelf. En iedere grote telco zal dergelijke klanten hebben. Je wilt nu dus ''gewoon'' een aantal telco's in Azie op de zwarte lijst zetten, waardoor de 99.99% legitieme klanten die bij hen zijn aangesloten onbereikbaar zullen worden ? Hoe zie je dat, indien Nederlandse telco's klanten hebben die frauderen, en slachtoffers maken ? Gaan we dan ''gewoon'' KPN, Vodafone, of andere Nederlandse providers blacklisten ?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha