Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-08-2018, 11:14 door Anoniem

Je kunt wel een lijst van gebelde nummers maken en dat een beetje bekijken, maar wat het precies per gesprek kost dat is lastig te zien vanuit de PABX. De telco weet dat wel en die kan daar alarmen op zetten. Een beetje bekijken ? Ik kan het gebruik van onze PABX realtime bijhouden, inclusief de kosten. Daarvoor heb je call accounting. Alarmen kan ik er ook opzetten, en de mogelijkheid om naar landen / dure nummers te bellen waar we niets te zoeken hebben, die kan ik uitzetten. Het is altijd gemakkelijk naar anderen te wijzen, wanneer het primair gaat om je eigen verantwoordelijkheid. De klachten zijn terecht, indien je een managed PABX hebt, waarbij de telco je leverancier is. In andere gevallen is het primair je eigen verantwoordelijkheid; dat een heads-up van het fraude team van de telco fijn zou zijn, dat klopt geheel.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha