Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-08-2018, 21:22 door Anoniem

De kwaliteit of zeg maar ook betrouwbaarheid van een telco zie je ook wel aan het gemak waarmee je de details van de gesprekken kunt opvragen. Het was toch prima toen je een papieren factuur kreeg of nu eventueel een online factuur dito kunt krijgen met alle details erbij als: •voor de gesprekken: datum, tijd, telefoonnummer, netwerk, duur, tarief (€/SMS, €/min) , € totaal gesprek, € te betalen. •voor de data: periode begindatum - einddatum, netwerk, volume (Mb), tarief (zie contract) , € kost, € te betalen. •de promo's: details idem dito. •de speciale betaalnummers van derden: details idem dito (die zijn soms gratis, soms heel duur betalend ook, de beruchte 'goudmijntjes' he...) En dan heb je nog de eventuele promo's van de telco zelf! En dan de eindafrekening van het totaal verbruik in € + BTW in % Iedereen begrijpt best dat het redelijk ingewikkeld wordt, maar een duidelijke en overzichtelijke factuur produceren voor de klant moet toch kunnen met al de facturatiesoftware die ze nu ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha