Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-08-2018, 15:22 door Anoniem

De kwaliteit of zeg maar ook betrouwbaarheid van een telco zie je ook wel aan het gemak waarmee je de details van de gesprekken kunt opvragen. Als bedrijf wil je dergelijke informatie real time hebben, en niet als mosterd na de maaltijd wanneer je de rekening binnenkrijgt. Maakt het wat gemakkelijker om bij te sturen, en maatregelen te nemen indien nodig. Een bedrijfscentrale biedt daar, middels accounting software, ook alle mogelijkheden voor. Nog nooit van de telco afhankelijk geweest voor dergelijke informatie, als beheerder van zakelijke telefonie centrales. En bij hun helpdesk geven ze hun standaard antwoord: 'Het is allemaal juist hoor', je moet het dus maar geloven. Indien je zaken zelf niet onder controle hebt, wellicht. Als je zelf ook je verbruik bijhoudt, dan wordt het een ander verhaal, wanneer hun rekening aantoonbaar niet klopt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha