Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-08-2018, 09:01 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Nogmaals een bevestiging dat ik het aanbod van de netwerkbeheerder om de slimme meter te plaatsen terecht heb afgewezen om privacy-redenen. Ben er ook van overtuigd dat het voor een klein huishouden op zich niet of bijzonder weinig uitmaakt qua energieverbruik, dat ligt wellicht anders op geaggregeerd niveau voor de netwerkbeheerder. Ligt er nog wel een ander heikel privacy-punt in de energiesector: hoe is het toch mogelijk dat energieleveranciers en netwerkbeheerders het verbruik van elke willekeurige NL'er kunnen inzien en niemand die dan protesteert. Ook ik ben blij dat ik een totaal weigeraar ben voor de zogenaamde slimme meter. Het is al aangetoont dat de slimme meter geen enkele besparing heeft opgeleverd tot nu toe. Mensen passen hun gedrag er niet door aan. Het enige voordeel dat ze ervaren is dat ze niet meer 1x per jaar de meterstanden door hoeven te geven. 1x per jaar met mijn mobieltje even de meterstanden overtikken en doorgeven, wat een moeite zeg!

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha