Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-09-2018, 11:51 door Anoniem

Daarnaast laten internetgebruikers voorspelbaar gedrag zien. "Zo klikken we bij de resultaten van een online zoekopdracht in 75 procent van de gevallen op een van de eerste vier zoekresultaten, ongeacht de kwaliteit of relevantie. In de appstores kiezen wij in 87 procent van de gevallen voor een app uit de gepresenteerde top vijf. En bij zorgverzekeringen kiezen we voor de middelste van drie opties. Of voor 'meest gekozen'", aldus Hijmans van den Bergh. Sorry, maar dit zegt ook iets over hoe mensen omgaan met beschikbare informatie. Zelf nadenken of goed lezen is er ook niet meer bij. En misschien moet dit ook maar weer bij de scholne neergelegd worden: Hoe zoek je iets op. Hoe vindt je relevante informatie. Ipv bovenaan klikken want het zal wel het juiste resultaat zijn. Of er moet een breed gedragen (europese/wereldwijde) wetgeving komen die het opslaan en hergebruik van persoonlijke informatie door overheid en bedrijfsleven verbied. Maar dat zal niet gebeuren. Daarvoor zijn er teveen tegenstrijdige ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha