Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-09-2018, 16:09 door Anoniem

Het begint al met het probleem dat "IT" vaak denkt dat ze overal bij betrokken moeten worden en ook -worden. Op een gegeven moment wil een afdeling een mailing doen. Ze bellen "IT" en die zeggen "dat is niet zo gemakkelijk, dan moeten we een mailing systeem gaan bouwen. dat kan zomaar een ton kosten een een jaar duren". Dan moeten ze maar flexibeler zijn. Met flexibiliteit gaan de aanschafkosten niet omlaag. Een systeem bouwen, dat kost eveneens tijd. Wil je dat geen interne oplossing, dan is het duidelijk dat je een alternatief moet kiezen. Verder worden de prioriteiten voor IT over het algemeen bepaald door het management, en niet door de IT-er. Je reactie lijkt wat dat betreft erg kort door de bocht. Of ik als IT-er wel/geen tijd en geld krijg voor een bepaald project, dat is een management issue. Net als de vraag of er, indien nodig, bijvoorbeeld extra IT-ers aangenomen moeten worden, als er meer werk is dan wat men aan kan met de huidige bezetting.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha