Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-09-2018, 10:41 door Anoniem

Tot voor kort was ik een papieren-TANcode ING klant. Ik wilde geen app onder meer omdat ik uit de belabberde voorlichting van de ING meende op te maken dat de app maar op één apparaat tegelijk kon staan. Zoals bekend worden telefoons nogal eens gestolen of gaan kapot en zonder telefoon kan je niet bij je bank. Echter een vriend verzekerde me dat de ING app op meerdere apparaten tegelijk geïnstalleerd kan zijn. Inderdaad heb ik hem nu op mijn telefoon én tablet. Dat wil zeggen dat ik tegen mijn wil overstag ben gegaan. Bij deze beslissing heb ik de rompslomp van overgang naar een andere bank meegewogen en bedacht dat andere banken in de toekomst vermoedelijk ook wel op apps over zullen gaan. Toch snap ik nog steeds niet wat er tegen een papieren TANcode is. Vergeet niet dat de ING bij internet-bankieren een wachtwoord vereist, dus diefstal van een TANlijst is nutteloos.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha