Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-09-2018, 13:44 door Anoniem

Ook ik erger me aan alle opdringerigheid waarmee ING zijn apps probeert te stimuleren. Ik kan geen overschrijving doen of hups weer een verwijzing naar de apps. En omdat ik geen smart GSM heb komt een app gewoon niet in aanmerking. Mijn gewone G3 mobieltje voldoet prima voor onderweg, thuis heb ik ouderwets een vaste lijn. Nu weer die popups dat ik 'mijn vrienden' die me geld schuldig zijn (zulke vrienden heb ik gelukkig niet) kan stimuleren dat terug te betalen. Waar bemoeit ING zich mee? En dat ook nog eens bij herhaling: elke keer als ik inlog komt die opdringerigheid. Het downloaden van afschriften van de betaalrekening is plotseling ook gestopt: je kunt dan wel af- en bijschrijvingen downloaden, maar als je administratie gericht was op afschriften, dan is het zonder aankondiging midden in het jaar wijzigen van de methode wel heel ergerlijk. En ik ben niet de enige die daarover klaagt. Dat laatste was bij mij de druppel: ik wacht het niet meer af wat de ING gaat doen voor die TAN-codes, ik ben het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha