Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-09-2018, 18:25 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Ook ik zie niet in waarom het papieren TAN gebruik gestopt moet worden. Alles op een mobiel device zetten dat gemakkelijk gestolen en misbruikt kan worden gaat mij te ver. Voor de papieren TAN moeten ze eerst inbreken of weten wanneer die in de post zit; het moeilijke wachtwoord en gebruikersnaam maken het 'bewijsbaar' dat geklooid wordt. Met de APP verschuiven de 'voorwaarden' ten nadele van de consument. Om de mensen over de streep te trekken is de gebruikersinterface op de laptop sterk verslechterd. Cijfers staan niet meer recht onder elkaar, overzichtelijke keuzemenu's zijn verstopt en de website is verschrikkelijk traag gemaakt. Het duurt 3/4 minuut voordat de eerste tekens op je scherm komen i.p.v. de flits vroeger. Downloads: onvindbaar. Zoeken: moeizaam. Duidelijk een beïnvloedingspoging om naar de app over te stappen. Waarom hoor ik hier Kassa (of dergelijk consumentenprogramna) hier niet over? Ik denk dat de ING overstappen naar een andere bank aan het stimuleren is; met veel ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha