Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-09-2018, 12:48 door Anoniem

Ik heb de update binnengehaald, maar voor de eerste keer ben ik niet tevreden. Wat is er aan de hand? 1. Een goede adblocker die ik geinstalleerd had, werd zonder mijn toestemming door deze update uitgeschakeld. Gevolg: de extensie moest verwijderd worden. 2. Ik moest daardoor op zoek naar een nieuwe Adblocker. 3. Vervolgens blijken alle gratis versies van Adblockers (die door Apple zijn goedgekeurd en in je browser kunnen functioneren) ook "minder opdringerige ads" toe te staan. Dit staat overigens standaard ingeschakeld (!) 4. Deinstallatie van de nieuwe extensie (nu een app geheten) is erg lastig. Soms is het herstarten van je systeem noodzakelijk. 5. Gevolg: geen goede Adblockers in de Apple lijst...dus heb ik Safari als browser in zijn geheel moeten skippen en ben overgestapt op een andere browser. Beste Apple uit Cupertino, luister eens eerst naar je klanten voordat je dergelijke intrusieve maatregelen neemt en de zaak zonder noodzaak op de schop neemt (zonder dat de klant hier om vraagt!) Met dank. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha