Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-09-2018, 17:08 door Anoniem

Door Anoniem: bijna zeker : het zou nog kunnen het bedrijf (of vodafone) een foutje gemaakt heeft bij het aangeven _welke_ telefoon afgeluisterd moet worden. Als bedrijf kan je geen tap verzoeken neerleggen bij Vodafone. Daarvoor moet je opsporingsbevoegdheden hebben alsmede een gerechtelijk bevel. Je hebt TS gelezen ? Het ziet er toch heel sterk naar uit _dat_ het gebeurt - en dat het juist bij de beveiligings-officier van het bedrijf terecht lijkt te komen doet des te meer vermoeden dat het inderdaad een feature is die het bedrijf gevraagd en gekregen heeft. Of ze specifiek _hem_ of een collega moeten hebben is dan wat het foutje zou kunnen zijn. Maar als de omschrijving die TS gegeven heeft kloppen heeft hij zeker reden om zich dingen af te vragen over z'n arbeidsrelatie. gezien de analogie van wat bedrijven op een eigen PBX kunnen doen (en, gegeven de juiste contracten/aankondigingen ook mogen doen) is het mij niet duidelijk waarom een vergelijkbare feature binnen de eigen abonnementen niet geleverd ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha