Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-09-2018, 14:18 door Anoniem

Als ik het goed gelezen heb, Corrigeer me maar als het niet zo is, Dan heeft f secure te laat ontdekt dat het een phissing site was. Niet zo mooi voor f secure. P.S. als die medewerker ook f secure op zijn pc had, Maar daar ga ik van uit. F-Secure werd ingeschakeld nadat de aanval plaats vond. Of er F-Secure antivirus, of andere AV software op de endpoint draaide, dat weten we helemaal niet. Ook weten we niet welke info F-Secure wel/niet had over deze phishing website, en verder is er geen indicatie dat er malware in het spel was, wat gedetecteerd kan worden. Verder weten we ook niet of de medewerker op kantoor was, thuis, of elders, toen hij zijn email las, en de phishing website opende. Als investeringsclub, waar je met miljoenen werkt, moet je gewoon zorgen dat je zaken als 2FA op orde hebt, zodat je niet kwetsbaar bent voor dit soort aanvallen. Zonder kennis van zaken de verantwoordelijkheid neerleggen bij F-Secure vind ik redelijk lachwekkend. Ik werk bij een AV bedrijf en we worden vaak ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha