Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-09-2018, 08:09 door PietdeVries

Door Anoniem: Niets voor mij; "Wanneer je winkelt en 10 minuten inactief bent wordt er een opdracht voor automatische incasso verstuurt naar je bankrekening." dat 'gratis' kopje koffie in de winkel zit er dus niet meer in. Daarnaast heb ik ook nog eens veel om te verbergen, gebruik wel briefjes en van die muntjes. Wat had je dan gedacht?!? Er is geen kassa meer, dus geen 'formeel' moment dat de spullen in jouw winkelwagentje overgaan van AH naar jou als klant. Daar moet dus iets anders voor gezocht worden: hetzij iets als locatie (jouw telefoon van de AH-wifi af, dan betalen) of tijd (al 10 minuten niets in je karretje - dan ben je klaar). Gratis koffie (is je die daar lekker vindt) kan natuurlijk nog steeds. Je moet dan alleen niet alsnog je mandje leegkiepen en opnieuw beginnen, want je eerste deel van de boodschappen zijn dan al betaald :-) En als je denkt dat jouw privacy gewaarborgd is door met "briefjes en muntjes" te betalen: al eens aan je bonuskaart gedacht? Eventueel met wifi- en ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha