Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-09-2018, 10:36 door karma4

Door The FOSS: Enigszins waar. Laten we wel wezen: het apparaat is natuurlijk beveiligd met een code die alleen de gebruiker kent. En de gebruiker zal het apparaat niet zonder slag of stoot uit handen geven. Verder is het net een creditcard. Die moet je ook blokkeren als je 'm verloren bent of als hij is gestolen. De uiteindelijke vraag is dus of dat IRMA een goede meld-en-blokkeer voorziening heeft. .. Je hebt hem nog niet. Het is niet de eigenaar van de smartphone die moet bewijzen wie hij is. Het is de verwerker gebruiker die overtuigd moet zijn dat de persoon voor hem en het unieke administratieve nummer bij elkaar horen. http://wetten.overheid.nl/BWBR0022428/2018-07-28 Artikel 12 Indien bij het verwerken van persoonsgegevens een burgerservicenummer wordt gebruikt, vergewist de gebruiker zich ervan dat het burgerservicenummer betrekking heeft op de persoon wiens persoonsgegevens hij verwerkt. Als je die functionele eis niet als startpunt neemt is het faal vanaf de tekentafel. Deze functionele ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha