Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-10-2018, 09:03 door Anoniem

Door Bitwiper: Door Anoniem: Door Tha Cleaner: Je hoeft er maar 1 te hebben om het verschrikkelijke fout te laten gaan. Dat is waar, maar dat het verschrikkelijk fout kan gaan is niet de schuld van de gebruiker. Dat is honderd procent op het konto van de fabrikant. Eens. Dit zie ik op mijn iPhone (ingekort): Van: Ziggo > [...] Uw nieuwe factuur staat voor u klaar op Mijn Ziggo. [...] Meer lezen over uw factuur? Kijk dan op ziggo.nl waar we de meest voorkomende situaties uitleggen. ############# Inloggen ############### [...] Mocht u nog geen Mijn Ziggo account hebben, klik dan hier om te registreren en u krijgt meteen toegang tot Mijn Ziggo. [...] Online versie [...] Kijk uit voor phishing: internetcriminelen vissen met valse e-mails naar uw privégegevens. Ziggo vraagt nooit naar persoonlijke gegevens via e-mail. Check hier hoe u phishing herkent en voorkomt. Alleen als ik wat langer op een van de vele links druk (inclusief "Inloggen", hierboven heb ik overigens niet alle clickable links getoond), ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha