Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-11-2018, 14:21 door Anoniem

Te laat! Ik was het wachten beu op wat er zou gaan komen, daarnaast had ik langzamerhand genoeg van de moderne omgeving van ING bankieren. Altijd die reclames voor allerlei onzinnige dingen. Onoverzichtelijke indeling: voor bepaalde dingen zoek je je kapot. En die lange wachttijd na inloggen was echt heel vervelend. Het duurt steeds langer voor ik mijn hoofdscherm te zien kreeg na inloggen. Ook wanneer ik 'iets' gedaan had in een van de menu's (bijv. incasso's bekijken) en ik ging terug naar het hoofdscherm: enorme wachttijd. In september j.l. heb ik de overgang naar een andere bank in gang gezet. Alle incassomachtigingen zijn inmiddels over en sinds een week is de ING rekening geheel opgeheven. Inmiddels zit ik bij een bank die mij via email attendeert op transacties en saldo(tekorten). Wel zo makkelijk, heb ik bij ING altijd gemist. Inderdaad, zoals hiervoor al genoemd, zal de nieuwe methode niet gebruiksvriendelijk zijn voor blinden, slechtzienden en niet te vergeten kleurenblinden. Een kleurencode, hoe ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha