Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-11-2018, 18:31 door Anoniem

Door Briolet: Door linux4:Als je het ING filmpje bekijkt is het niet duidelijk of je je bankpas in de scanner moet steken net als b.v. bij ABN-AMRO. Zie https://www.youtube.com/watch?v=IjwOcqs-vdI&feature=youtu.be Als ik dat filmpje bekijk, dan lijkt het erg op de methode die de Rabobank gebruikt. (En waarom zou je iets nieuw ontwikkelen als dit al op de markt te koop is) https://www.rabobank.nl/particulieren/betalen/rabo-scanner/. Daar moet je duidelijk je pasje insteken. Dat filmpje van de ING is schijnbaar gemaakt door iemand die het proces niet kent. Er is inderdaad geen kaart afgebeeld, maar ik durf te beweren dat dit het falen van de filmmakers is en dat die kaart echt nodig is. Dat betwijfel ik. Zowel dat ze zo'n UI fout maken door een filmpje verkeerd te doen, als dat ze een ander proces kiezen. Als designer wil je zoveel mogelijk je bestaande work/proces flow gebruiken , en liever geen apart pad voor app vs scanner hebben. De ING zal m.i. heel graag dezelfde authenticatie flow gebruiken voor de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha