Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-11-2018, 12:02 door Reinder

Wie gelooft er echt, is er echt van overtuigd, dat het hier daadwerkelijk gaat om het volgende scenario: -Nummers zijn correct geregistreerd in systeem -Het systeem heeft jarenlang gesprekken opgenomen ondanks dat die geregistreerd stonden als "niet opnemen" -Dit is jarenlang zo het geval geweest en is nooit opgemerkt tijdens functionele testen of bij updates o.i.d van het systeem -Opgenomen gesprekken met advocaten werden dus opgenomen en konden worden beluisterd door de DJI -Jarenlang hebben de mensen van het DJI dus ofwel nooit een gesprek beluisterd, ofwel ze hebben dat wel gedaan en daarbij nooit gedacht dat het vreemd was dat ze naar een advocaat aan het luisteren waren terwijl ze dat niet mogen. -Dat is dus ofwel nooit opgemerkt, ofwel wel opgemerkt en niet gemeld, ofwel wel opgemerkt en gemeld maar vervolgens genegeerd En pas nadat een advocaat zelf aan de bel trekt is het bijzonder ernstig en moet er met de hoogste spoed worden ingegrepen en worden onderzocht. Het andere mogelijke scenario is ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha