Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ik denk niet dat ze bij Nationale Nederlanden berichten die je hier plaatst leest. Bel ze even en leg het ze voor: 088 663 01 12 (dat is op hun website te vinden, evenals een contactformulier). 088 663 01 12 Bereikbaar maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. En kun jij me vertellen welk van de contactformulieren ik moet hebben? Ik heb zelf nooit een verzekering/dienst bij ze afgenomen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):
Senior Security Consultant
Als security consultant bij Cegeka speel je een uitermate belangrijke rol in het veilig houden van de bedrijven in Nederland en de Nederlandse maatschappij. Vandaar ook dat Cegeka dit hoog op de agenda heeft staan. Wij doen dit door, in close cooperation, onze klanten advies te geven op strategisch, tactisch en operationeel niveau.
Wanneer mensen een eigen device (BYOD) mee nemen naar werk: hoe bescherm jullie je daartegen? (Ben zelf tegen het gebruik van ...
Juridische vraag: Bij ons bedrijf is gekozen voor bring-your-own-device, waarbij mensen zelf privé een laptop mogen kopen en ...
Een digitaal paspoort, recht op betaalbaar en snel internet, 'digitale inburgering' of digitaal stemmen, het zijn slechts een ...
Wanneer je hieronder het e-mailadres van je account opgeeft wordt er een nieuwe activatielink naar je gestuurd. Deze link kun je gebruiken om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Wanneer je het juiste e-mailadres hebt opgegeven ontvang je automatisch een nieuwe activatielink. Deze link kan je gebruiken om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Geef je e-mailadres op en kies een alias van maximaal 30 karakters.
Je hebt je succesvol aangemeld. Voordat je je account kunt gebruiken moet deze eerst geactiveerd worden. Dit kan je zelf doen middels de activatielink die naar het opgegeven e-mailadres is verstuurd.