Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-11-2018, 15:40 door Anoniem

Door Anoniem: Als ik CEO was, zou ik met de financiële afdeling een codewoord afspreken, met strikte geheimhouding en voortaan alleen transacties uitvoeren als het codewoord overeenkomt. Deze code stuur je via een ander kanaal dan vanwaar de opdracht gegeven is. En uiteraard regelmatig een nieuw codewoord afspreken. Als je duidelijke afspraken maakt, lijkt me dit redelijk waterdicht. Waarom denk dat je dat zo'n 'codewoord' niet onderhavig is aan dezelfde problemen als een 'password' ? En aan dezelfde social-engineer problemen als het primaire CEO fraude problem (' ik sta nu op het vliegveld en dat verdomde codewoord van jou ligt op mijn buro. Maak nu maar snel over, geef ik je maandag nog even dat codewoord' ) Verder: Hier was het de CEO *zelf* die zich liet overtuigen dat er geld ergens naar toe moest - deze CEO zou dus alle correcte codewoorden kunnen gebruiken naar de financiële afdeling toe . Dan kun je zeggen dat er een codewoord tussen de FR CEO en de NL CEO had moeten zijn, maar het hele ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha