Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-11-2018, 10:23 door Anoniem

Er moet dus nog steeds iets van een aanleiding zijn. En daar mag je dus best naar vragen. Vraag ook gelijk even naar de vrager zijn papieren (hij eerst natuurlijk) als daar duidelijk tijd voor is. En z'n kaartje. Weet je gelijk over wie je een klacht moet schrijven. Je zal gewoon moeten meewerken maar het staat je vrij om dat te beantwoorden met een brief waarin je nog even tekst en uitleg vraagt. En als er iets mis is met de papieren van de vrager kun je dat gelijk aankaarten. Dit klinkt enorm flauw. Maar het is tegelijkertijd wel de geeigende methode volgens de overheid zelf, dus een briefje sturen (en op antwoord staan) is niet meer dan de correcte weg om te beginnen met dit soort dingen aan te kaarten. Dit heb ik zelf ervaren: Ooit eens te maken gehad met twee agenten waarvan er eentje echt heel erg bot misstapte en dat vervolgens met triest misplaatste basisvaardigheid de-escaleren probeerde op te lappen. Achteraf, toen'ie wegliep en ik dus net een paar seconden een-op-een had, heb ik daar een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha