Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-11-2018, 11:09 door -karma4

Door linux4: Door Anoniem: Door spatieman: epic fail weer eens.. Welk advies geef jij, puber, aan dit miljardenbedrijf zodat het nooit meer gaat gebeuren? Afdeling kwaliteitscontrole een heel grote uitbrander geven. Schema van vaste halfjaarlijkse updates op de schop gooien. Updates pas uitbrengen als ze veel beter getest zijn en je niet door de kalender laten leiden. Schaf Patch Tuesday ook meteen af, ga mij niet vertellen dat ICT afdelingen maar 1 vaste dag per maand willen om updates te testen en uit te rollen in bedrijven. Moeten ze flexibeler worden. Oracle en Android doen het ook op die manier (periodieke security patches). Met hetzelfde excuus (dat de klant er baat bij zou hebben - "bij Android: Periodiek geplande updates bieden meer dan slechts updates en bugfixes. Ze bieden onze klanten een verhoogd gevoel van veiligheid"). Ik vind dat onzin want de klant kan ook bij op willekeurig moment uitkomende patches zelf kiezen al dan niet een update meteen te doen. Een veel betere oplossing zou zijn om ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha