Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-11-2018, 09:54 door Tha Cleaner

Door Anoniem: Op die manier gaat het niet lukken met Rabo, want daar staat expliciet naam, rekeningnummer en bedrag encrypted in de code en in de scanner. Was het ING waar het mee werd voorgedaan? Die hebben die bescherming niet. De vraag is of de eind gebruiker dit door heeft, dat er wat anders in staat dan dat de gepresenteerd wordt..... De informatie staat er inderdaad in, maar dat moet je wel als gebruiker opvallen. En dat is voor ons een vrij simpel iets. Maar voor andere is dit best een lastige. Door Anoniem: Hoeveel banken herkent Boris's software en hoe weet Boris bij welke bank je zit? Als Boris mij een phishing mail stuurt die me vraagt in te loggen bij ABN AMRO, dan weet ik genoeg: ik kan niet inloggen bij de ABN (geen klant zijnde). Kortom, ik krijg toch altijd een beetje broodje-Aap-gevoel bij dit soort verhalen (tenzij de "gedupeerde" in het complot zit, natuurlijk). Gewoon veel mails rond sturen voor alle mogelijke banken. Er zijn altijd wel een paar gebruikers die er in trappen....

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha