Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-11-2018, 14:28 door Anoniem

Ik had exact hetzelfde probleem. Inloggen op ZiggoGo kon niet meer terwijl de gegevens 100% zeker goed zijn. Vervolgens inloggen op MijnZiggo, werkt ook niet meer. Dan maar wachtwoord resetten, hij vraagt daarbij om de postcode maar mijn inlognaam en postcode worden ook niet herkend. Bellen met ziggo.. Wat blijkt... Ze hebben de systemen van Ziggo en Vodafone inderdaad gecombineerd. Ik heb voor beide een ander contact-mailadres. Bij Ziggo is mijn contactmailadres hetzelfde, maar om in te loggen bij ziggo blijk ik nu de login van MyVodafone te moeten gebruiken. De inlog van Ziggo zelf werkt niet meer, alleen de inlog die ik bij Vodafone voor hun diensten gebruik. Dit is een behoorlijk groot probleem aangezien hier het hele gezin gebruik maakt van ZiggoGo. Dat moet nu dus met de inlog waarmee de rest van het gezin alle telefoons kunnen opzeggen, verlengen, nieuw toestel bestellen, etc.. Nogal bedenkelijk om deze vreemde koppeling onaangekondigd te doen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha