Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-11-2018, 11:07 door Tha Cleaner

Door Anoniem: Door Tha Cleaner: Door Anoniem: Ziggo en Vodafone hebben buiten de abonnees om besloten één inlog systeem voor klanten met een Vodafone abonnement in te voeren. Echter nu blijkt dat veel klanten met zo'n gecombineerd abonnement niet meer bij Ziggo bij hun abonnementsgegevens kunnen komen. Noch van Webcare een groep medewerkers van Ziggo die op hun forum over technische problemen aanspreekbaar zijn, noch van de helpdesk komt enige duidelijkheid over de oorzaak, en duur van dit probleem. Wil je hiermee een klagen en dus een klacht indienen? Want dit heeft vrij weinig met security te maken. Zeker niet zoals je topic geschreven is. Het is nu gewoon even je gal spuwen.... Je kunt hem toch ook helpen i.p.v de persoon af te kraken. Je hebt door dat je een reactie geeft op een post van meer dan 3 maanden oud? Daarnaast, het is/was een valide reactie. Is was gewoon even stoom afblazen post zonder duidelijke vraag. Of jij moet een vraag uit de post kunnen halen? Door Anoniem: Vergeet niet om een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha