Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-11-2018, 11:17 door Anoniem

Waar en hoe heeft die communicatie plaatsgevonden? Ik ben klant bij Ziggo èn Vodafone (voor mijn mobieltje) en heb nooit enige informatie van Ziggo noch Vodafone ontvangen over een fusie o.i.d.. Niet in de brievenbus, niet per email. Vreemd, ik heb er uitgebreid informatie over ontvangen. Krijg ook korting, sinds het een bedrijf is, omdat ik zowel Ziggo Internet als Vodafone mobiel heb. Korting krijg je ook niet, of daar ben je je wel van bewust als Ziggo/Vodafone klant ? Ziggo en Vodafone Nederland verder als één bedrijf https://www.nu.nl/internet/4215362/ziggo-en-vodafone-nederland-verder-als-bedrijf.html Zouden er ook mensen zijn die bijvoorbeeld geen idee hebben dat Xs4all onderdeel is van KPN ? Telecomboeren doen per definitie exact het tegenovergestelde wat je van deze sector wiens product communicatie nu juist is mag verwachten: Grondig communiceren met de klant die als een minderwaardige soort wordt gezien. Mij is het niet ontgaan. En ook heb ik er communicatie over ontvangen, als ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha