Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-12-2018, 12:31 door Anoniem

"Contant geld heeft een maatschappelijke functie die niet altijd kan worden overgenomen door elektronische betaalmiddelen". Daar ben ik het volledig mee eens. Kijk ik naar mijn (jonge) kinderen, die vinden "centjes" krijgen leuk. Een spaarpotje dat steeds voller en zwaarder wordt is wel even iets anders dan een oplopend getalletje op de telefoon. Ook ikzelf als volwassene vind contant geld prettig. Het maakt me bewust van hoeveel geld ik uitgeef. En het is in veel situaties praktischer, neem bijv. een (vrij)markt. Bovendien heb ik geen smartphone en die gaat er ook nooit komen. Door The FOSS: Door Anoniem: Wat jammer dat altijd het standaard rijtje van ouderen, laag geletterden en (visueel) gehandicapten aangehaald wordt. Ik behoor tot geen van die groepen (zo oud is 40 toch niet ? :-) ), en toch kies ik er bewust voor zo min mogelijk met pin te betalen. De belangrijkste reden voor mij is wantrouwen in de hele keten (van pas tot bank) met betrekking tot dataverzameling en snode plannetjes met die data ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha