Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-12-2018, 13:35 door Anoniem

@Balder Het vervangen van faalmeters is een no-brainer, dus daar ga ik verder niet op in. Voldoet niet aan de norm = vervangen. Ook al zou het wel voldoen aan de norm, als aangetoond dat er een probleem is, moet ook worden vervangen. Ik ben het met je eens dat je alsnog de meter kan laten vervangen door een domme meter. Die meter zal waarschijnlijk een digitale meter zijn die dezelfde functies heeft als een slimme meter, behalve dat de meter niet op afstand uitgelezen kan worden. Als je prijs stelt op privacy vraag je aan de netbeheerder een meter die geen gedetailleerde logs bijhoudt. Alleen elke 2 maanden mag de stand worden opgeslagen omdat dit geen schade oplevert voor privacy. Logt de netbeheerder vaker standen (zoals 10 dagen lang kwartierstanden), dan is dat tegen de geest van regels die bepalen dat je een slimme meter mag weigeren. Immers, je weigert die slimme meter omdat je geen inbreuk op je privacy wenst, dan moet de netbeheerder dat niet alsnog doen, wanneer de meteropnemer langs komt en de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha