Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-12-2018, 20:47 door Anoniem

Vroeger deed een overboeking er een dag over. Nog vroeger, drie dagen. Waarover geen rentevergoeding werd berekend. Als ik toen de bank vroeg hoe dat zat (ABNAMRO was dat toen, ik had zelfs een eigen klantmanager daaro zelfs, of hoe dat dan ook heette), dan kreeg ik als antwoord dat dat "te doen gebruikelijk" was. Ofwel, je hebt het maar te slikken. Je kunt toch met zo een draadloze zakkenrol pas, en al die mooie techniek van nu, je klant even berichten van de gewenste afschrijving? En die drie dagen de tijd te geven om die terug te draaien, alvorens de overboeking ook echt te doen? Gaat echt geen bakker of slager aan failliet hoor. Scheelt een hoop kosten aan callcenters van banken ook (wat toch al goedkoop was want al die filialen zijn al dicht). Het lijkt wel of de banken niets liever zien dan dat je zo snel mogelijk kaalgeplukt wordt. En het liefst als je het zelf helemaal niet door hebt. Houdt de Nederlandse Bank daar nog wel toezicht op? Of wordt dat oogluikend toegelaten en is het "te doen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha