Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-12-2018, 17:27 door Anoniem

Het voorbeeld was een replay, ik heb gesproken met iemand die een relay-attack (met een two-way verbinding) gerealiseerd had (dus challenge heen sturen, en response terug). Hij was verbaasd over hoe lang de time-out stond (wisselde kennelijk per bank) waardoor dit mogelijk was. En ja, ben het met je eens: op dit moment is de balans tussen convenience en security goed. Ik noemde bovenstaand voorbeeld meer vanuit bewustwording: let op, het kan! Niet vanuit het idee dat dit nu een supergrote dreiging is, zo iets van "het is toch vreselijk hoe slecht banken de zaken beveiligen" Q Door Anoniem: Door Anoniem: Er wordt hier uitgegaan van iemand die zelf een betaalterminal heeft. Dat is niet nodig, je kan met een team werken: A heeft een telefoon met skimsoftware, B gaat iets ergens betalen met replay software. A zoekt een slachtoffer, en houdt z'n telefoon bij de portemonnee van het slachtoffer, terwijl B ergens met z'n telefoon betaalt. Wat er ondertussen gebeurt is dat de response van de kaart van het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha