Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-01-2019, 04:34 door Anoniem

Door The FOSS: Ja duh! Dergelijke tijdrovende testtrajecten bij bedrijven zijn reden te meer om de patches meteen ter beschikking te stellen en niet tot Patch Tuesday te wachten. Want dan is het in plaats van: A) probleem -> patches beschikbaar -> interne tests -> uitrollenKlinkt leuk, maar dit moet hem zijn probleem -> patches beschikbaar -> resources regelen / prioriteiten stellen voor de resources -> interne tests -> planning maken -> communiceren -> uitrollen Waarbij eigenlijk op ieder moment, je opnieuw kan beginnen, wegens nieuw probleem en je mogelijk de resources moet verdelen. En je gebruikers hebben geen idee wanneer iets gaat gebeuren en kunnen zich ook niet voorbereiden met planningen. het onnodig extra vertragende: B) probleem -> Patch Tuesday afwachten -> patches beschikbaar -> interne tests -> uitrollen. Hmmm resources al beschikbaar, planning al gedaan, communicatie al gedaan, werkt een stuk sneller. En je kan al een jaar vooruit plannen. Ideaal in een grote omgeving. Dus nee, jouw ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha