Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-01-2019, 16:09 door Anoniem

Heb ik vanochtend al ondertekend. Ze hebben inmiddels een bericht gestuurd dat er niets verandert, mag ik daar even niets van geloven? Op langere termijn zullen we moeten slikken of stikken dat vervalt of verandert: - Experiabox (wat is er toch een ellende met dat ding) ipv de veel betere FritzBox - Beperkt antivirus pakket (voor 2 ipv 4 computers) - Het geweldige spamfilter hebben ze vast niet bij KPN - De unieke mogelijkheid om inkomende telefoonnummers te blokkeren, zelfs indien geheim nummer! Heeft verder geen enkele provider, alleen XS4ALL. - Het principe van XS4ALL om privacy van de klanten zo goed mogelijk te beschermen en een vrij Internet te garanderen (voorzover wettelijk toegestaan). Het enige dat misschien (voorlopig) blijft zijn de XS4ALL mailboxen. Maar: 1. Blijven die echt langdurig of moet ik naderhand toch een KPN mailbox aanmaken met de daarbij behorende ellende om dat ook in allerlei account te veranderen. Ik heb de aliasmogelijkheid nogal uitgebuit om voor banken, winkels etc. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha