Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-01-2019, 09:37 door Anoniem

Door Anoniem: Xs4all werkt nog met eigen infra en eigen helpdesk. Denk bijvoorbeeld aan Newszilla, shell servers, maar ook eigen routers, eigen AS, eigen BRAS. De eigen helpdesk komt tot uitdrukking door het ontbreken van scripts voor die helpdesk, wat weer een veel beter gevoel bij de klant geeft, geen gezeur over 'herstart het modem' als er iets heel anders aan de hand is, of als je zegt dat je dat al gedaan hebt en het niet hielp. Ook konden allerlei extra zaken geregeld worden (DNS, reverse DNS, etc). Ik zie het al, jij hebt het alleen maar van horen zeggen en niet uit eigen ervaring. Het werkt allang niet meer zo! Als je belt naar de helpdesk met verbindingsproblemen is het EERSTE wat ze vragen of je wel met de door hen verstrekte Prutsbox werkt (en zelfs een ander exemplaar van hetzelfde merk en type is niet OK!) en de volgende stap is om deze te resetten naar factory defaults. Als je daar geen zin in hebt dan stopt de support. DNS en reverse DNS voor IPv6 dat kan ook al jaren niet meer geregeld ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha