Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-01-2019, 08:35 door Anoniem

Door The FOSS: Mooie smoes om kosten te besparen. Maar dit zou alleen voordelen hebben indien bedrijven (ruim) van tevoren te horen zouden krijgen welke patches eraan zitten te komen en welke functionaliteit geraakt zal gaan worden. Zodat ze zich daarop kunnen voorbereiden. Indien het vooraf informeren niet aan de orde is dan is het alleen een management van resources probleem en dat vind ik persoonlijk gezeik. Nee er zit veel meer achter. Oa je weet bijvoorbeeld wanneer je geen andere changes moet gaan uitvoeren, want mogelijk moet je iets aan je core applicaties iets aan aanpassen. Nieuwe releases van andere applicaties kunnen dus alvast hierop afgestemd worden. En ik weet niet in wat voor een omgeving jij werkt, maar communicatie naar eind gebruikers en downtime regelen van je applicaties is meestal het lastigste. Iedereen wil er iets over te zegen hebben, en kunnen dat meestal ook gewoon doen. Immers iedereen is belangrijk. Met vaste datums is het al gepland en gecommuniceerd. Want zoiets is net zo ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha