Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-01-2019, 19:21 door karma4

Door Briolet: Ik denk het niet. Er is met legitime creditkaart gegevens betaald, dus MyHeritage zal zijn geld wel krijgen. MyHeritage is weinig te verwijten. Het zullen eerder de kaarthouders zijn die het met hun creditkaart vertrekker moeten uitvechten wie de rekening betaalt. Dat MyHeritage de orders annuleert, lijkt me meer een coulance aktie. Myheritage heeft een groot financieel probleem. De creditcard zijn duidelijk vals en ze hebben het niet op tijd herkend. Credit card maatschappijen zadelen daar niet de derde het slachtoffer mee op maar de verwerkende partij. Dat is de correcte werkwijze. Als je mocht denken dat identiteitsfraude vanzelf het slachtoffer het probleem krijgt, dat is niet zo. Dat moet je eigelijk doortrekken met het bsn verhaal waar her hier in Nederland verkeerd gaat door het wel bij slachtoffers neer te leggen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha