Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-01-2019, 18:13 door Anoniem

... Verder stelt de woordvoerder dat slachtoffers volledig beschermd zijn tegen verliezen door contactloze fraude en dat er nog nooit contactloze fraude heeft plaatsgevonden met een kaart die nog in bezit van de originele eigenaar was. Ik weet niet of ik het nou verkeerd lees, maar hier word nog níet mee aangegeven dat het geld-bedrag dat van de rekening is gestolen(dmv ge-contactloos-gepin) terug wordt gegeven/betaald door de bank (in de VK)! Misschien is het woordje 'verliezen' in de zin verwarrend en denken sommige hierboven dat het gaat om een verloren kaart (fysieke pinpas), danwel een gestolen kaart, maar het gaat om de verliezen die zijn gemaakt qua geldbedrag dat van de betreffende rekening is afgeschreven. Het staat er wel: Verder stelt de woordvoerder dat slachtoffers volledig beschermd zijn tegen verliezen door contactloze fraude... Maar hier wordt eerder mee bedoeld (ter vergelijking met het 2de gedeelte van de zin) dat het nog niet eerder is voorgekomen dat er geld van je rekening is ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha