Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-01-2019, 15:08 door PietdeVries

Door Anoniem: Iemand die gewoon geld wilt pakken denk ik. Nee, iemand die hinder heeft ondervonden van deze bug en de leverancier aansprakelijk stelt. Zouden ze veel vaker moeten doen, misschien wordt er dan wat minder crap-code opgeleverd. Testen doet men nu vaak in productie; dat moest je met een fysiek product eens proberen te doen (een auto, een oven enz). Dus als jij straks een firewall-app bouwt en dat wegzet voor een tientje (voor de moeite) maar door een bug in die app raakt Airbus het design voor een nieuw vliegtuig kwijt (schade: 10 miljard aan development kosten), dan vind jij het terecht dat ze je daar aansprakelijk voor stellen? Ofwel - hoe mag een schadeclaim zich verhouden tot de waarde van de gekochte software? En in dit specifieke geval: wat heeft de advocaat betaald voor de Facetime component in zijn iOS?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha