Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-02-2019, 19:39 door Anoniem

Het is al onzin dat je, om die smartphones te gebruiken, al verplicht een account moet opgeven of aanmaken. Anders kun je er helemaal niks mee. Dan blijven ze zeuren om een credit card. En dan krijg je dit. Door al dat afdwingen lijkt het me logisch dat de leverancier van de telefoon al de schade van zulke apps terugbetaalt. Dat je wordt getild vloeit immers voort uit de druk die ze op je uitoefenen. En door gebrek aan tools om vat te hebben op wat er op je device gebeurt. Of te waarschuwen dat als je een app niet verwijdert, er morgen 400 euro van je kaart gaat. En op zo een manier dat zeker is dat je dat ook in redelijkheid gezien had moeten hebben. En dat je er niks aan hebt dat ze er wat aan gaan doen, of in de volgende update opgelost gaat worden. Omdat je als consument die iets koopt mag verwachten dat iets vanaf de aankoop al foutloos werkt. Of het moet op het doosje staan in de winkel: Waarschijnlijk zo lek als een mandje, kan onverwachte afschrijvingen op de bank veroorzaken, en eigenlijk heb je ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha