Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-02-2019, 05:53 door Anoniem

Case: https://www.ad.nl/binnenland/voicemail-legt-bizar-gesprek-essent-verkopers-vast-zo-denken-ze-echt-over-potentiele-klanten~a8b4b607/ Eindresultaat: Twee jonge, enthousiaste en gemotiveerde verkopers op straat gezet. Die blijkbaar door falend management niet tijdig en juist zijn bijgestuurd, en door een falend bedrijfssysteem ongemerkt zijn opgenomen in een privegesprek. Dat ook nog wijd open door de firewall op de voicemail van een buitenstaander kwam te staan. Vraag 1: Had de vrouw die deze onverwachte prive conversatie op haar voicemail kreeg (en natuurlijk ook kon begrijpen dat dit een prive gesprek op de werkvloer was) deze zomaar in de publiciteit mogen brengen? Omdat ze zelf even niet meteen een baas aan de lijn kon krijgen? Vraag 2: Het bedrijf staat blijkbaar bekend als om irritante ongevraagde telefoons, en ongevraagde essent-electrameter-jehovas naar deuren te sturen, die dan ook nog zelf verkeerd voorgelicht zijn. Zo merk ik op uit het artikel. Heeft personeel dat daar werkt dan zelf nog ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha