Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-02-2019, 14:56 door Anoniem

Telecom- en internetproviders reageerden op de beleidsregel, en vroegen daarbij aandacht voor de veiligheid en continuïteit van de dienstverlening als de vrije modemkeuze wordt ingevoerd. Om vervolgens als er problemen zijn, met een helpdesk te maken te hebben die alleen de router op afstand kan resetten. En al je eigen instellen weer wist. Dan liever een eigen router waar de provider niet op kan. Er is dan ook "beperkt draagvlak" voor het invoeren van vrije modemkeuze. De providers stellen dat centraal beheer van modems nodig is om veiligheidsgevaren van het Internet of Things effectief te kunnen bestrijden. Kunnen de providers dan niet beter het probleem IoT (lees: de fabrikanten) aanpakken? De providers beheren het openbare deel van de netwerken. Hoezo moeten ze voor ioT veiligheidsgevaren dan op de router van de klant zijn? Wat kunnen ze daar doen, dat ze niet op hun eigen netwerken kunnen? Je zet ook je voordeur niet open voor de medewewrker(s) van de gas, licht, en water leveranciers.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha