Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-02-2019, 10:15 door Anoniem

@Robjen, karma4 Zelfs bij een in alle opzichten perfect opgezette omgeving ontkom je er denk ik niet aan dat het beantwoorden van de vraag of een medewerker op een specifiek moment recht op toegang tot een specifiek medisch dossier mag krijgen een oordeel vereist van een mens. Er is namelijk van alles gaande dat dat oordeel beïnvloed dat geen onderdeel is van het geautomatiseerde systeem. Als de situatie acuut verandert en elke seconde telt, wie geeft dan dat oordeel? Hoe krijg je georganiseerd dat dat oordeel zo snel gemaakt is én is ingebracht in het systeem als de situatie vereist? Hoe krijg je voor elkaar dat de mensen die dat snelle oordeel kunnen geven door die extra taak niet gehinderd worden in hun primaire taak, die op precies die kritische momenten wel eens kan bestaan uit het geven van hun volle aandacht aan de patiënt? En hoe voorkom je dat het uitdelen van autorisaties dan maar op de automatische piloot gebeurt om ervan af te zijn?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha