Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-02-2019, 13:32 door PietdeVries

Door Anoniem: Naar aanleiding van het bovenstaande heb ik maar een klacht ingediend bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Neemt een bedrijf verantwoordelijkheid, en wordt je pro actief geïnformeerd, ga je klagen. Ze kunnen kennelijk beter niets doen. Juist... Ik ben benieuwd naar de inhoud van de klacht: wat heeft KPN fout gedaan dat de Autoriteit Persoonsgegevens hier bij betrokken moet worden? Als je credit-card geskimd wordt en iemand in India 'm gebruikt, dan krijg je ook een melding van de credit card maatschappij: je gegevens zijn uitgelekt. Maar dat is niet de fout van die creditcard maatschappij - eerder van jou dat je je card hebt laten skimmen. Als er bij KPN niet een groot datalek heeft plaatsgevonden, en dit dus een geisoleerd incident is, dan lijkt me de kans groter dat userid/wachtwoord combinatie aan de klanten-kant zijn gelekt dan aan de provider kant...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha